Forum SW Moktów Strona Główna

NOWA LIGA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SW Moktów Strona Główna -> Inne
Autor Wiadomość
Pelson
Kapitan



Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:58, 08 Sie 2009    Temat postu: NOWA LIGA

Dostałem takiego maila:

Witaj

w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej przesyłam poniżej garść
szczegółowych informacji na temat uruchamianej przez moją drużynę
(Cervinus) od września Warszawskiej Amatorskiej Ligi Piłki Nożnej.

Na początek zachęcam do odwiedzenia strony internetowej Ligi:
[link widoczny dla zalogowanych]

Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje na temat Ligi.

A teraz garść podstawowych informacji:

Na dzień dzisiejszy mamy 14 zgłoszeń do naszej w ligi, w większości są

to drużyny z I i II ligi ALSP, czyli ekipy z którymi wszyscy znamy się
już od wielu lat Wink Im więcej drużyn jeszcze zgłosi się do rozgrywek
tym więcej meczy będziemy mogli rozegrać w ramach ligi, a w przypadku
zebrania 24 drużyn uruchomić 2 ligi rozgrywek Wink

_Terminy rozgrywek:_
Mecze w ramach WALPN odbywać się będą *w weekendy (soboty lub
niedziele)* w godzinach między 10 - 16 w okresie wrzesień - listopad
(runda jesienna) oraz kwiecień - czerwiec (runda wiosenna). Na jeden
weekend przypadać będzie jeden mecz (w przypadku ligi liczącej więcej
niż 12 drużyn możliwe pojedyncze odstępstwa od tej reguły). Pierwsza
kolejka rozpocznie się najpóźniej w drugi weekend września.

_Czas gry:_
*2 x 25 minut *(z 5 minutową przerwą)

_Boiska:_
Mecze odbywać się będą *na boisku ze sztuczną trawą i oświetleniem* o

wymiarach około 30 x 50 m i bramkach 2 x 5 m. Boisko należy do Szkoły
Podstawowej Nr 264 (ul. Skorochód Majewskiego) na Ochocie. Fotki boiska
oraz piłek którymi będziemy grali w Lidze znajdziecie na stronie
internetowej Ligi.

_Wielkość drużyn:_
Składy *6-cio osobowe (5 w polu + 1 bramkarz)* + rezerwowi (łącznie max.

20 osób).

_____Opłaty:_
Koszt udziału w rozgrywkach to *1400 zł *za rundę (płatne najpóźniej
tydzień przed pierwszą kolejką).
Koszt całego sezonu to *2800 zł.*

# W cenę wliczone są: wynajem boisk
# obsługa sędziowska
# obsługa organizacyjna
# piłki z atestem FIFA
# nagrody pieniężne i rzeczowe dla 3 najlepszych drużyn

Z uwagi na nieuchronnie zbliżający się początek września bardzo proszę
o
podjęcie decyzji o wzięciu udziału w rozgrywkach naszej Ligi
*najpóźniej
do dnia 17 sierpnia 2009*, gdyż chcemy do tego czasu zamknąć listę
uczestników rozgrywek.

Jeśli zdecydujecie się na dołączenie do naszej ligi proszę o przelanie

*zaliczki w wysokości 300 zł* w terminie do *18 sierpnia* na następujące

konto bankowe:
86213000043001023049390001
Limanowski Krzysztof (właściciel rachunku)

Tylko wpłata zaliczki będzie uznawana za potwierdzenie wzięcia udziału w

rozgrywkach.

W ostatnim tygodniu sierpnia planujemy organizację spotkania
organizacyjnego dla kapitanów drużyn, które zgłosiły się do rozgrywek.

Data spotkania organizacyjnego jest ostatecznym terminem wpłaty całości
opłaty rejestracyjnej (za pierwszą rundę rozgrywek) i zostanie podana z
tygodniowym wyprzedzeniem.

Pozdrawiam i czekam na informacje o Waszej decyzji.

Dariusz Kołoda (Cervinus)
tel.kom.697-555-154
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]

PS. Z moich rozmów z kapitanami innych drużyn grających w ALSP wynika,
że większość drużyn z I i II ligi ALSP *NIE BĘDZIE *kontynuować gry w

ALSP. Większość z nich przechodzi do naszej Ligi, ale również do WLS i

Ligowca. Dlatego jeśli chcecie kontynuować grę w piłkę na przyzwoitym
poziomie w większości z ekipami, które już dobrze znacie to macie
możliwość dołączenia do naszej Ligi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SW Moktów Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin